woensdag 6 juni 2012

'Salaam wa3aleikoem......


Salaam wa3aleikoem, lieve lezers. Ik hoop dat het Insha'Allah goed met jullie gaat. Het is een tijdje geleden dat ik mijn blog heb ge-update. Dat heeft een reden. De reden is namelijk: SCHOOL. Ik heb het zo druk door de laatste weken. Mijn toetsweek begint vrijdag, en zal Insha'Allah volgende week vrijdag eindigen. Ik moet zoveel leren, en ben zo zenuwachtig! Ik hoop dat ik alles met een voldoende kan afsluiten, voor volgend jaar Insha'Allah.  Doordat ik al mijn vrije tijd, in het studeren stop kan ik dus ook geen tijd vrijmaken voor het typen van een leuke blogpost. Ik wilde jullie nu alleen even laten weten, dat ik mijn blog niet ben vergeten en dat ik er nog steeds ben! 

Ik wil jullie bedanken voor jullie lieve reacties. Na mijn toetsweek zal ik terugkeren met positief nieuws Insha'Allah. In de vakantie heb ik genoeg tijd om te bloggen, dus jullie kunnen heel veel leuks verwachten. Ik heb al vele verschillende leuke ideeën. Maar eerst dit laatste stukje schooljaar overleven! 

Ik ga dit berichtje eindigen, want er staat nog een stapel leerwerk te wachten. Ghayr... 

Moge Allah subhana wata3ala ons steunen in deze stress volle tijd. Een tijd waarbij de laatste punten nog moeten worden behaald, en alles nog moet worden ingeleverd. Ameen. 

Ik spreek jullie snel Insha'Allah..

Hugs, Adeelah. 

2 opmerkingen:

  1. Net als jou toetsweek eindigt bent die van mij ;) Heel veel succes, waarschijnlijk ben je nu volop aan het leren Insha'Allah zal Allah je bij staan en ervoor zorgen dat je mooi overgaat Salam waleikoum wa rahma toe Allah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allahoema Ameen, voor je Dua' lieverd! Het is Al'Hamdoullilah gelukt! Heb mijn toetsen, na veel bikkelen en vertrouwen hebben in Allah subhana wat3ala gehaald! Ik zal morgen Insha'Allah, beginnen met het updaten van mijn blog! Ik hoop dat jouw toetsweek ook goed is gegaan Insha'Allah!

    w/salaam

    BeantwoordenVerwijderen